5 Ekim 2012 Cuma

web tasarım kampanyası

İnternet erişim eksikliği de Hindistan'da 2005 sezonu için takılan ve gerçek değerler arasındaki fark için olası bir açıklama olabilir. web tasarım kampanyası Boşluğu bugün dar olmasına rağmen, özellikle kırsal ve kentsel alanlar web tasarım kampanyası arasında Hindistan'da internet penetrasyonu bölgesel varyasyon muazzam miktarda, ülkenin ekonomik eşitsizliğin bir yansıması vardır. web tasarım kampanyası 2005 sezonunda ağırlıklı olarak o zaman kişi başına düşen Google aramalarında Delhi ve Mumbai gibi şehirlerde çok daha az olduğu Kalküta kenti içeren web tasarım kampanyası Batı Bengal eyaletinde meydana gelen büyük bir salgın tarafından tahrik edildi. Buna karşılık, ulusal resmi vaka sayısı verileri için toplam ulusal düzeyde arama verilerini uygun modeli sınırlı internet kullanımı ile bölgelerde gerçek etkinlik hafife olabilir. web tasarım kampanyası Devlet düzeyinde veri mevcut olursa, model gelecek iyileştirmeler devlet düzeyinde ayarlamalar ek içerebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder